Borde ge upp

Alltså jag är inte gjord för det här.
Mitt hjärta klarar inte sådant här.
Detta är olidligt och ger mig skakningar.
Jag måste nog byta jobb.
För fy fasen för att ha hemma standby och sitta och vänta på att dom ringer ut en. Sitter som en snarstucken gris på en small pinndjävel balanserande en tallrik – typ…

Varje gång mobilen gör ett ljud ifrån sig hoppar jag till och så här ska jag ha det antingen tills dom inger mig eller till kl 21 ikväll.
Lär mig aldrig att ha standby, känns alltid som om inför ett prov.
Undra om jag kommer att ha det såhär när jag är 50år eller så kanske jag har kolavippat innan dess?

Btw så suger Mac! I alla fall min som inte har sd läsare i sig…Kan inte föra över en enda bild från resan😦

Kommentera

