Vad var det jag nu sa igen??

En helg fri (freedom! Freedom!) från whole30 och skuldkänslor (vilket inte var lätt att bli av med).

På fredagen insåg jag att varför klagar jag? Godis är inte så gott ändå och inget jag var sugen på alls. Nu är jag det – murphys lag. När du inte får är du plötsligt väldigt sugen på att göra just det du inte får/kan.

Åt världens godaste yoghurtglass (som mjukglass typ im in heaven!) där man själv fick välja toppings. Svingott och svindyrt. Så gott att jag återkom på lördagen och enbart körde på toppingen-varför bara inte gå direkt till källan?

Vaknade förkyld som in i norden i lördags så då började jag tugga på läkerolaskarna…
Där jag inte skulle gå overboard eeh oops??

20130527-174546.jpg

Kommentera

