Midsommar

Midsommar idag och jag har nu ätit choklad konstant i 1veckas tid.
Det här med roomie gör att jag äter mera. Plötsligt är kylen full med go saker!
Men anyhow!
Midsommar idag och jag har bestämt mig för att vara ”normal” och både äts potäter och dricka vin.
Det går sisådär so far har jag blandat ut vinet med vatten…Det tar aldrig slut mitt vin glas – jättebra 😁
Potäterna har inte kommit in ännu.
Jag garderade dock mig mot ångesten genom att cykla hit (Malmö-Höllviken ca 3mil) och ska hem igen ikväll ? 😳
Hoppas jag på iaf.

Glad midsommar på er!
Den är rätt så hypad om man inte:
1. Har barn
2. Partner att rulla runt bland pissmyrorna med
3. Dricker alkohol
4. Ej är allergisk mot ägg/gluten/mayo
5. Är på en fest med en massa snygga singlar (här är enbart upptagna och så snygga är dom ändå inte)
6. Ska cykla hem i natt igen – vad fan tänkte jag på???

Nä gudars! Ro hit med sillen och låt mig sitta här i ett hörn och stinka rutten fisk 🙊

20130621-155736.jpg
Dagens cykel outfit!
Inte lika coool som Linnea och vi ska inte ens BÖRJA snacka om känslan utav cykelbyxor! Blöjvarning!!

Kommentera

