Om inte…

Om inte min syster hade börjat läsa den här bloggen och om inte jag hade tagit modet till mig och maila en för frågan om att skeppa över lite amerikanskt godis i julklapp åt min syster, hade aldrig den här resan blivit av:

20130730-210520.jpg
Den var hrm mer just den anledningen till att jag först föreslog USA resan än roadtripen och dagarna i nyc som lockade.
Iaf hade inte allt det där hänt hade inte det här hänt

20130730-210638.jpg
Och jag hade varit en upplevelse fattigare och två vänner fattigare.

Tacka gudarna för att ystern hittade hennes blogg och för att man för förta gången vågade kommentera inläggen!
Man ska inte vara feg alltid, bara ibland. Typ vid bungyjump fy fan…

One thought on “Om inte…

  1. OOo jag håller med! Så himla tacksam över ER! Att ni kom hit, att vi lärde känna varandra på riktigt och att vi fått två vänner (och över de 4 kilona med godiset.. hehe) Känns som en lyx och jag är verkligen imponerad över vad internet kan ge.

    Ps. Leeedsen om moroten kändes lite törr.. Hunter började leka med dem.

Kommentera

