Här är vi inte ohumana!

20130825-211912.jpg

3 thoughts on “Här är vi inte ohumana!

    • Nja vi vet inte. Misstänker det liite så vi tänkte köra testet o äta morötter o vitlök o kål i en vecka o se om där kommer en suprise, typ .
      Jag kommer fan bli ännu mera orange och klättra på väggarna efter kött:/
      Men jag tror för min del att det lutar mer på leaking gut hos mig.
      Märker hur jag får ont utav vissa frukter o grönsaker som just är ett nono vid leaking gut. Mycket man ska ta tagi tydligen för att bli frisk eller snarare någorlunda normal:/

Kommentera

