Linnea (en great tjej in DA states) posted the frågor som skull besvaras.
Så here’s the questions and my answers:

1. Vad var det första du tänkte på när du vaknade idag?
2. Vad är din signature food dish? Den som dina barnbarn kommer prata om med sina barnbarn.
3. Vad är den bästa boken du läst? No judgement! Är det 50 Shades of Grey so good for you!
4. Har du ont någonstans?

 

1. ”Skit så illa jag mådde inatt, hur ska jag få i mig ännu en dag utav enbart grönsaker? Kanske ska testa lite tonfisk till frulle?”

Typ det var det som var i mitt huvud imorse…Konstant tänkande på mat – åh det som är såå gott samtidigt så freaking irriterande att behöva göra varje morgon – var är min privata kock någonstans? 

2. Hmm, det måste vara min renskavsgryta med lingonsylt och pressad potatis (innan jag upptäckte att jag var laktosintolerant OCH att jag då äter Paleo numera). Numera är det väl i stort sett ALL mat jag lagar – Iäm such a great cook😛 Laga soppa på spik – nemas problemas missy!

3. Shiat, ska man komma ihåg sådant? Antingen är det Goda Omen utav Terry Pratchett och Neil Gainman eller så är det nog Eat, Live and Pray (den som blev en film med Julia Roberts, fast boken är bra mycket bättre än filmen). Lämnade en att både vilja göra något utav sitt liv, typ bara sticka. Samtidigt som man fick den här känslan utav att ”jaha, men vart ska JAG ta vägen då för att hitta mig själv?” så hmm, den är lite sisådär mitt emellan.

4. Har väl konstant ont någonstans? Är det inte in my tummy (thank you magsjuka) så är det just nu i nedre delen utav ländryggen, har väl legat fel någon natt sedan. Och ögonen, men det är torrheten efter allergichocken – det kliar fortfarande så in i norden. Och tja hmm ja, jag har nog rätt ont i själen också. Vissa dagar är bara tyngre än andra, borde verkligen ta itu med allt sådant. Men jo den där saknaden alltså…Fy fan…Och känslan att ha inte hitta hem ännu.

Kommentera

