Eh gud vad händer här?

Jag vet inte vad som hände men jag ska tydligen gå ut och gå nu med en som jag träffat på gymet.
Som är inte bad looking – han är säkert någons pojkvän.
Får intala mig det för annars lär jag stamma som en guldfisk och tja kissa på mig (vilket nog inte lär märkas för att det regnar ute ändå).
Men herregud vad ska man ha på sig?
Jag ser för djävlig ut!
Och varför bryr jag mig?
Han har sett mig osminkad, svettig och arg som faaan på dagens djävla thrusters…

Det här kan inte bli något bara så att ni vet.
Jag tänkte anlita honom som min naprapat (han är naprapat, annars hade det varit lite creepy och kunnat sluta illa).
I don’t mix business with pleasure – eller jo det gör jag – eller nä – eller jag vet inte, jag har aldrig mixat varken det ena eller det andra inte ens med sig själv….

Herregud vad har jag gjort?!

Btw ska jag beställa hem den här jackan TROTS att jag är relativt pank, ska till honom imorgon och bli av med 1000kr och ska till Japan i Okt?
Men den är schnyyygg men kanske inte så varm??

Men 30% just idag OCH frakt fritt??!!
http://www.laredoute.se/monstrad-jacka/429231

One thought on “Eh gud vad händer här?

Kommentera

