Men va faan!

Och nu ska vi äta något också efter promenaden!

Men wtf liksom!
Hur klär man sig då?
Det regnar ute typ himlen har öppnat sig så då vill man inte gå runt i obekväma kläder som är blöta utan man vill gå runt i tja tights MEN ska vi äta sen efteråt, ute eller inne i donno så blir detta bra mycket svårare…
Betyder det nu att jag måste sminka mig också eller?
WTF jag börjar känna mig sjuuuuk nu *hosthostharkel*
Och djävligt röd i ansiktet…Och kallsvettig…Åh herregud jag kommer att dö bara sådär nu vet vi det. Tack o hej leverpastej

2 thoughts on “Men va faan!

    • Ooh snyggt!
      Vet inte vad han har tänkt liksom. Tog på mig ett par jeans, en svart tröja och så får det väl bli min knall lila oversize regnjacka typ. Och ett par gympadojjor (om dom är torra).
      Har ingen bild på killen. Men den där jackan ooh så snygg jue!

Kommentera

