Tokyooooo eller inte…

Dagen är här! Semester och en avfärd till Tokyo!

Har inte helt sett framemot det förrän nu den senaste tiden. Har googlat en massa på japanska hemsidor och god damn så snygga kläder och peruker dom har! Jupp, det är PERUKER dom kör med o inte sitt eget hår som lilla naiva jag trodde.

Dagen började dock riktigt bra…
Fått i mig något rejält dåligt så här behövs inga läkerol för att löka det gör jag så lätt utan. Lyckades också med att glömma mina husnycklar hos systern där jag lämnade bilen imorse. Tur att man har en roomie som kunde öppna åt en.

Sedan kom ett sms från SAS att flyget är försenat med 3h pga TYFON i Tokyo – känns tryggt att veta 😵
Och som om att det inte var nog så gick stora systerns tåg enbart 15min innan dom fick vänta på bussar till nästa station och där ta tåget.

Sitter just nu på Kastrup och väntar på henne. Tack och lov får vi matkuponger från SAS men alltså den maten som finns här är ju inget att hurra för.

Mina lökar fortsätter att lökas så det blir väl en näsklämma på alla omkring mig?
Varför varför blir magen alltid så här?? Trots kortison så fortsätter den.

Har jag förresten berättat att jag avskyr flygplatser???
Det är något utav det värsta jag vet får alltid migrän och tunnelseende.
Kuuuul att spendera 5h här dårå woho!

Kommentera

