Att åka på fel håll

Vi insåg att vi åkte på fel håll – båda två…
Stora ystern trodde hon skulle somna när hon ville och sova länge utan att någon (man, barn) störde henne – jetlag kickar in och hon var vaken till 03 inatt och vaknade vid 08 sweet!

Jag misstänkte att jag skulle få problem magen – får alltid det när jag åker åt det här hållet. Intressant egentligen för mot USA så blir jag dålig i magen (solly for The details) och mot Japan ja då blir jag jämnt stopp i kistan..tänk er att vi har nu varit här i 2 dagar bland en massa smala små japaner och så mig då – Heffaklumpen…

Hur fasiken ser tecknet ut för laxmedel???

20131019-093830.jpg

Kommentera

