Jag måste nog vara den äckligaste människan på jorden

I alla fall just nu.

För jag har helt tappat bort vilken dag det var jag duschade sist på.

Normalt brukar jag gå efter ”hur ser mina armhålor ut” aka hur håriga har dom hunnit bli.

MEN nu sist jag duschade så rakade jag inte armhålorna eftersom det har varit så kallt den senaste tiden att jag har tagit en dusch typ varje dag bara för att värma upp min frusna kropp.

Så nu står jag här, med hår under armarna men ändå helt okej relativt rent hår på huvudet och undrar i mitt stilla sinne när jag faktiskt duschade sist…

Eftersom jag inte svettas så extremt mycket på träningen så brukar jag inte heller duscha direkt efter – i know! jag är en äckelpetter solly men jag vet inte varför jag har en sådan motvilja att gå in i duschen. Har alltid haft det ända sedan jag var en lille en. Och jag förstår det verkligen inte för när jag väl står där i duschen så är det ju hur gött som helst.

Idag måste jag duscha –  det vet jag for sure – armhålshåret börjar bli dreads as we speak!

MEN duscha innan träningen eller efter träningen?

Det är frågan ….

One thought on “Jag måste nog vara den äckligaste människan på jorden

  1. Haha, jag måste också tvinga mig att duscha! För min del tror jag att det handlar om att jag vet att jag kommer frysa före och/eller efter, och jag hatar att frysa… Smart knep förresten, det där med håret under armarna🙂

Kommentera

