20131121-114226.jpg

Ingen säger att man är mindre ensam ju fler vänner man har.
Det är kvalitén på dom man har som räknas 👌

Nytt mål – att meditera medkänsla meditation 1ggr/dag – ska enligt svtplays Dox dokumentär öka förståelsen för andra och göra det lättare att sen helhetsbilden men framförallt bli mer uppmärksammad på hur ANDRA har det i deras sinnesstämning.
Varför inte?
I dagens samhälle lever vi genom nätet och oftast är det där vi får reda på hur en person mår om dom nu skriver ut det.

Jag tänkte försöka skaffa mig det här målet. Kanske jag också mår bättre och har kommit mer till insikt efter 3månaders dagligen meditation.

Medkänsla meditation finns på youtube på svenska wieee🙂

Nu ska jag in på samtal med Derek Anthony – tydligen ett känt medium. Är spänd på vad han säger (CO CO CO kanske??) ska bara mota bor febern som har byggt bo hos mig 😱

One thought on “

Kommentera

