När man testar något nytt

Som tex en ”redig” träningsplan och kostschema – show me the magmucklerna 💪

Första gången i mitt liv jag testar det här och betalar dyrt för det. Men efter nästan 4år med CF som har gjort mig starkare men inte snyggare (typ) så tänkte jag (plus att jag är vilsen i mitt liv och uttråkad och tills jag har kommit på vad det är jag behöver göra i mitt liv så får det här vara min flykt ett tag) ”wtf lika bra att bara tuta o köra och får jag synliga magmuckler utav det så blir jag glad”.

Är dock inte ensam här att göra detta (tack och lov!!).
Min kollega är med på tåget också.
Fast hon kan då unna sig caseinpudding medan jag får leva på bönor…Våra sms har inte mycket mer innehåll än det här typ

20140201-204414.jpg

Kommentera

