Dagens fail

Att köra periodisk fasta samtidigt som jag glor på intagarn…Dumt att enbart följa matkonton just idag alltså…😱
”Bara” 2h kvar innan frukost 💀🔫

One thought on “Dagens fail

  1. Tack för dina peppande ord i min blogg! Det är en resa vi är ute på och jag känner mig peppad men som sagt också lite rädd. Jag försöker ändå tänka att så länge jag gör mitt bästa utifrån mina förutsättningar så kan det knappast bli fel! Jag har en del övervikt att bli av med, så jag ser resan för vad den är, en väg mot ett mer hälsosamt liv. Jag har lite saker att tänka på under resans gång och det är att inte bli För fixerad vid detta, det måste ju gå att hitta balans i livet efteråt sedan också. Ska bli kul att följa dina inlägg! Har hittat ett par olika bloggar att följa!

Kommentera

