24H

Efter ett 24h magvirus där jag igår natt fick köra skyffeltrafik till toaletten mår jag idag bra mycket bättre.

Irriterande dock att jag inte kunde ta mig till gymmet igår och köra underkropp och CF.

Men så måste man vara smart och vuxen och hålla tillbaka när man inte har haft bra sömn och fortfarande mår svagt.

Sen att jag blev ”omkörd” utav tanterna på rullatorerna på min slowwalk gjorde inte att jag mådde bättre.

Idag är en ny dag och idag då jäklar ska jag i alla fall ta mig till gymmet och köra ben (nu när risken inte finns där att det resulterar i att poopa på sig i en böjning typ). Kommer att bli ett lugnt pass jag tänker inte köra slut på mig själv bara för att jag missade gårdagen. Kroppen måste få komma ifatt.

Det om något är jag glad att jag har lärt mig! Att ta det lugnt när man inte är helt 100. Fast sen ibland så tar jag det nog lite för lugnt dock. Oh well, det är en balansgång att gå på.

 

Andra veckan med periodiskfasta, det går bra men jag saknar att vakna på morgonen o mysa med min frukost alltså. Även om jag får gjort saker innan kl 11 så känns det ändå som om att min dag inte börjar förrän efter maten och då är jag helt jäst…

 

Oh well, det som var positivt med magsjukan är att vattnet jag har lagt på mig (tack bönor) har i stort sett försvunnit och att jag nu kan våga mig på att se mig själv i spegeln igen. Byte ut bönor mot potatis från o med igår. 10 år utan ”rena” kolhydrater har satt kroppen lite i chock så jag får nog fasa in det försiktigt.

Dock är det extremt gott att njuta utav mosad potatis utan några ”skuldkänslor” över att det inte är paleo. OCH glutenfritt smörgåsrån med lätta och ost!!!! MY GAD! Barndom! vill ju aldrig sluta äta!

Kommentera

