Förbereder mig

1 månad kvar cirka innan jag åker på semester till Denver och äter mig fatty på allt allergivänligt…

Har redan börjat mentalt ställa in mig på att vakna upp med svullen mage, bakis känslan i huvudet, tyngden i kroppen, blåa armar när man springer och tjutet i öronen <– high altitude sickness.

Som en vanlig arbetsdag för mig helt enkelt.

Får väl anse mig som ”lucky” då att arbetet schema la mig med 90 blocktimmar trots 3 standby och en semesterdag…My feet won’t hit the ground in March at all….

 

Tills jag kan komma till första och bästa Whole Food Market där jag precis köpte en kupong på 10 dollar för 5 dollar – winwin! så har jag anmält mig till deras nyhetsmail och får ”Veckans erbjudande” från den närmaste Whole Food där jag kommer att bo….

 

Självklart ser jag fram emot att hälsa på vännerna också…Vänner först sen mat sen mat sen mat sen mat sen mat….Hmm, jag ser ett mönster här :O

fabc39318c3728d2

Kommentera

