Den fashionabla sidan utav ens arbete

Jag har tänkt på det om jag skulle skriva mer positiva ordlag i min blogg. För det är rätt så mycket bitterhet här trots allt. Fast jag är i och för sig en bitterfitta cirkus 11månader och 28dagar om året och det här är min kräkspann…MEN om jag nu skulle vara en utav dom som enbart skriver händelser ur mitt liv i positiva ordlag så skulle väl gårdagens tur kunna beskrivas något såhär:

Fick äran igår

(den som såg det först hen tar det, typ. Ibland försöker jag låtsas om att jag inte alls såg att det var intryckt toalettpapper in under toalettrullarna precis bredvid locket till wasten…Folk är korkade…Punkt slut<—okej kanske inte skulle ha använt ordet korkade i en positiv blogg men det är dom ju så då får det stå kvar)

att torka upp mensblod på gårdagens flygning och det var en helt underbar upplevelse för mig, att någon annan (jäkel) är fertil nog att sprutlackera en toalett. Och jag tillräckligt privilegierad att rengöra toaletten utan plasthandskar.

Kanske? Eller?

Kommentera

