När personen som gjorde så att du aldrig tillät dig att känna kärlek igen

hör av sig 6 år efteråt med orden:

U changed my life with the last thing u left me”

I owe u”

 

Ja, då borde man väl kanske bli glad? Att man har förändrat någons liv?

Det enda jag har suttit och tänkt på hela natten och förmodligen kommer att göra i några år är ”wtf gjorde jag som förändrade hans liv?”

”Vad skrev jag i det där brevet som jag tror att jag gjorde innan jag åkte hem igen?”

Kommer bli en cliffhanger tills jag om ca 3år tar mig samman och skriver tillbaka:

”Oh, did I? Eumh in what way did I change your life? I can’t remember (expect sitting in a staircase for like 6h waiting for you the day before I was flying back home for good…”

 

 

”And oh yeah one more thing….Y O U B R O K E M Y H E A R T” <–typ som Ross i Vänner med armarna utsträckta och den där ångesten i rösten…typisch…

225812_9497462399_3841_n

 

2 thoughts on “När personen som gjorde så att du aldrig tillät dig att känna kärlek igen

Kommentera

