Men vem vill lägga pengar på en sådan sak?

För att boosta mitt ego *klapp på axeln* erkänner jag att jag nu har hört utav flera att jag borde göra en bok utav mina facebook statusrader…Alltså…Det är riktigt kul att få höra något sådant för det är väl ett tecken på att jag skriver roliga rader (tror jag och hoppas jag, annars är jag grundlurad).

Men vem vill helt ärligt lägga pengar på en liten ”citat”bok med enbart facebook statusuppdateringar som är skrivna utav en helt okänd person (vem vill ens köpa en sådan bok om den är skriven utav en kändis?).

Kan ni tänka er det? En coffeetable bok liggandes på ett fik?

”Åh, en statusuppdateringsbok låt oss se vad som står i den…

Råkade ta en ”detoxing you bowl” tablett igår kväll…Jag lär ha den renaste ”bowl” på hela planet ikväll…#troddedengavmigbraenzymerinterännaskit…”

Euuuh tror jag precis tappade lusten på min brownie…”

 

Typ, vem vill ha en sådan bok i sin bokhylla?

Inte ens jag skulle vilja ha en sådan bok, heck! jag köper inte citatböcker eftersom jag aldrig läser dom och finner det waste med money.

Men man ska aldrig säga aldrig, om 10 år kanske där ligger en tumme upp bok på ert närmaste fik…Försök då att inte läsa sida 10 om ni har en kladdig chokladsak att äta…

 

Kommentera

