Dom senaste veckorna har jag kommit in i ett mer lugn i mig själv, ett lite gladare mig själv.
Svågern har påpekat det och det kan kanske vara för att jag insåg att jag hade sorg över gluten?
Att jag har släppt stressen över träningen?
Fortfarande har jag känslan ”fan inget händer” på träningen men andas andas typ.
Eller så är det att vädret är bättre och ljusare på morgonen?

Fortfarande pollen ute som gav mig luftrörsinflammation så jag kan fortfarande inte springa och vill skjuta ärtor på alla som passerar mitt fönster.

Men ändå!
Vädret är härligt på morgonen, Ystern flyttar snart till das States, jag har börjat se på en kort tur till Edinburgh, försöker ta mig ut och umgås med fler människor, har fått dille på jordgubbar, det har kommit ut osockrad kokosmjölk as in mjölk mjölk ☺

Ja jag vet inte men plötsligt har jag gått från att vara bitter över att jag inte har ett hus med trädgård till att börja äta frukost på balkongen OCH jag har fixat cykeln! Den är det stort win på!

Skönt när humöret faktiskt för en gång skull inte enbart är på bittersidan, lite ovant bara 😂

20140530-083746.jpg

Kommentera

