En inte helt vanlig Midsommar helg

I torsdags fick familjen ett sms som var hjärtskärande.

I lördags fick familjen ett facebook meddelande som kommer att påverka Mammas liv totalt.

I söndags var jag hemma från arbetet för Mammas skulle, ville vara tillgänglig ifall det skulle behövas.

I måndags kokade jag grönsaker och brände hela lorten, sen stannade jag i Malmö hela dagen utav rädsla – sist jag brände kokta grönsaker var dagen då Pappa gick bort, så jag vågade inte riktigt ta mig någonstans utan gick på nålar hela dagen. 

Alla klarade sig tack och lov men med det här vädret och dom här molnen dom senaste dagarna har det varit så mycket aktivitet runt omkring en och starka energien att jag inte har fått vara ifred och tecken överallt så jag är bara glad att ingen dog i igår.

Väldigt mycket energien i omlopp just nu, där har varit flera tromber både i fredags och igår. 

Det påverkar oss alla och nu hoppas jag på att det kommer att lugna ner sig så jag får lite ro här hemma, fast blåmesen(? tror jag jag vet inte, jag är urusel på fåglar) som har varit här på besök dom senaste dagarna får gärna stanna dock. Sist jag såg honom var för 2 år sedan…Ni ser nu varför jag är smått paranoid. INGEN får dö den här sommaren okaj?? deal? 

Kommentera

