Men!

Jag ska ge mig en chans och honom en chans…Jag ska bara vänja mig vid att inte vara en ensamvarg.

Utan en ensamvarg med ett distansdejtandeförhållandegudvetvaddetärviharförnågot tingeling.

Jag vet inte ens vad det är jag ger mig in på…Livet som singel är lättare, ensamt men lättsamt.

Jag måste nog vänja mig vid det här. Nej nej jag är inte den som faller huvudlöst förälskad och vill spendera dygnets alla timmar med personen. Jag är den som behöver sakna personen, som behöver känna att det är tomt utan personen. Och så stryps jag hur lätt som helst. Gud, jag är verkligen lätt att leva med…

One thought on “Men!

Kommentera

