Mycket har hänt,

Lite har hänt,

och ingenting har hänt sen sist jag skrev.

Jag har sprungit 45 km med pauser, sprang vilse hur man nu lyckas med det runt en sjö?

Jag har gått upp 3kg – inte alls planlagt eller bekvämt heller för den delen – trodde aldrig jag skulle säga att mina bröst är för stora för mitt eget behag…

Jag har tagit tjänstledigt och är nu ledig hela 3 f*ckng månader!

Dom ska spenderas mestadels i Usa där systern med man och behag har flyttat.

Jag har planerat in att cykla kustvägen ner från San Fran till Santa Barbara typ nästan direkt när jag kommit dit – varför inte bota jetlaggen genom att ta en trampetur på 60mil??

Jag har lyckats med att ta två stycken dagen efter piller med en veckas mellanrum – I ain’t gonna have a norsk gutte in my stomache nono missy

Jag lyckades då också få ett överskott utav hormoner så in i helvete – vi pratar om alla biverkningar man kan få utav p-piller gånger 100 då jag inte har haft mens på typ 100 (10 år).

Det har varit en valross i mina kläder…

Enda sättet att veta att man inte är gravid efter ett dagen efter piller är att man får sin mens igen…Jag har ju då inte mens…Jag vet inte hur jag ska förhålla mig till det här…

Jag lyckades bli ”uppraggad” utav en norsk gutte på flyget – värsta romantiska historien…Lite för cheezy för mig men det fungerade tydligen.

Jag blev av med min oskuld sisådär typ nu när jag är 28 år…Finns inga undanflykter…Jag har varit totalt ointresserad utav allt sådant och inte fasiken tänker jag har sex med första bästa enbart för att…My body doesn’t work like that.

Och jag tänker inte heller skämmas över att jag var oskuld tills nyligen. Varför ska det vara något dåligt att man inte gjorde som alla andra och blev av med den i tonåren?

Heck! Ingen ville ens vara tillsammans med mig i tonåren, lite svårt då att få till det. Inte så att man våldtar första bästa och besides…Boys are stupids…It took some time to find one that wasn’t…

Fast nu är han det, men på ett cheezy ”jag är förälskad” sätt…Jag kan tydligen aldrig bli nöjd…

I’m a man eater in a virgins clothes…

Och nu drömmer jag om tjejer…helloooo schizo…

Så tja, inte mycket som har hänt här borta i det här hörnet dårå…

En tanke på “

Lämna en kommentar