Hur planer kan gå i kras

Värsta bästa schema hade jag lagt upp i fredags.

Skippade träningen i lördags pga för trött och hade ändå planerat in hela nästa vecka nästan varje dag.

Så bidde det inte :S

Söndagen yoga + Tenacity wod (loooved it! hårdare träning och längre wod).

Måndag: Wod efter arbete blev till en joggingrunda runt Ribban och sen dom förbannade situpsen (börjar bli jobbigt? närå inte alls….jag har heller inte alls blåmärke på baken och på ryggen…)

Tisdag: Wod efter dagens arbete blev till en kort promenad för lite källsortering pga matförgiftning ombord (crewmat är inte alltid den bästa framförallt inte dålig tomat i salladen).

Onsdag: Standby från 04.00-16.00 klarar jag mig blir det en wod och sen inlines möjligtvis (om jag nu lyckas byta hjul på dom funderar starkt på att kasta dom och köpa nya men smålänningen i mig säger NEJ)

Torsdag: Wod kl.15.15 och sen flytthjälp hos Mor.

Fredag: Open Gym och kanske ett hopprepspass om jag lyckas övertala HoppFia att ställa upp 😀

Lördag: Jobbdag på 14h – träning i skvallertidningar

Söndag: CRAZYRUN jeeej! springa i lera och hoppa över stenar i Hässleholm 😀

Sen har vi självklart alla situps varje dag pga 100-dagars utmaningen och nä, det börjar inte alls bli tradigt och svårare och svårare att göra dom…inte alls…Det underlättar inte heller att jag inte ens VET vilken dag vi är på :S

 

En tanke på “Hur planer kan gå i kras

Lämna en kommentar